Monday, January 16, 2012

jelousy dan ketenangan

Ohh Mee Goodd

bila tengok video ni, rasa cam jelous lak ngan pasangan dlm video ni.
minah tu memang lucky. lelaki tu hensem kot.. sedih nyer TToTT

tapi sabar jelah..
dalam anime, macam2 boleh berlaku.
in real world?
kita tak tau lagi kan?? :D

ni video nyer:


lagu dia pun best.

oh! ada beberapa lagu ni selalu buat aku rasa tenang.
setiap kali dengar lagu2 tu, mesti aku terbayang yang aku tengah jalan2 kat tempat yang cantik. sambil tu ada la ambik gambar dengan kamera SLR (nak SLR jugak ~).
pastu tersenyum tengok gelagat orang2 yang tinggal kat tempat tu. peramah lak tu.
boleh dikira macam mood tengah enjoy travelling sorang2 la. tak pun dengan bf (angan2 saja).
tu jelah cara aku nak tenangkan fikiran. bayangkan yang kehidupan aku ni macam dalam anime (benda biasa untuk otaku).

ni lagu2 nyer:


                                         

lagu ni yang selalu buat aku terbayang pasal travel sorang2 or ngan pasangan tu.
memang best~





ni pun best gak.
kalau ikutkan, hampir semua lagu diorang best2..
minah dalam video ni pun comel :)

dua lagu tu jelah yang aku tiap2 hari dengar.
aku kan suka berimaginasi. so benda2 ni memang perkara biasa la.
orang selalu cakap tahap imaginasi aku tinggi. pastu aku pemikiran aku kekadang tu terlampau jauh.
tapi nak buat camne kan?
ni diri aku. pandai la aku uruskan hal2 tetang diri aku.

btw, orang selalu cakap ' Be Unique is Fun '. haha :D